Bättre och bättre dag för dag :)

Idag har statuset här hemma varit betydligt bättre. Jag tror att det är jag som känner av förkylningens sviter mest just nu. Jag har drabbats av hostan from hell och hostat konstant hela natten. När kl var 02.30 och jag fortfarande inte hade somnat så gav jag upp och gick ner för att kolla lite på tv. Näe, jag hade "inte alls" någon ångest över att jag skulle gå upp med ungarna på morgonen!!! Nu har jag ordnat en riktigt bra kraxmedicin som jag ska dopa mig med ikväll så jag får sova. Flera nätter utan sömn och att ta hand om två små rackarungar är ingen bra kombo!!!

Vi har spenderat hela förmiddagen ute idag. Så himla skönt efter all innetid!!! Vi skottade gården och hade picknick på renskinnet framför brasan. Sen har vi bakat bullar och varit och ätit hos mamma och pappa. Riktigt lyxigt att bli bortbjuden på middag en vardag. Sånt gillas!



...påsbus


...det blev en väldigt "avancerad" lunch :)


...men väldigt uppskattad!!!


...en himla massa bullar!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Bullens - det är grejer det!

Hoppas du fått tag på lite Cocillana så du slipper hostan.

2010-03-10 @ 22:01:08
URL: http://wigenstam.blogg.se/
Postat av: Annelie

Mmmmm! Kanelbullar var inte igår!

2010-03-10 @ 22:15:42
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Jag har inte ätit Bullens på flera år. Inte sen en kompis berättade vad innehållet består av... (Men, erkänner att det smakar gott.)

Tänk att du orkade med att göra alla de sakerna igår!

Kram

2010-03-11 @ 07:02:46
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0