Gäddkamp nr 1 avklarad

När det kommer till tävling så har jag en sambo som är en bedrövligt dålig förlorare. Då menar jag riktigt dålig! Just därför, för husfridens skull, så var det kanske tur att han fick vinna våran kamp om gäddorna ikväll :)! 3-1 till honom. Men sommaren har precis börjat o jag ger INTE upp...


Nöjd vinnare!!!



Jag har riktigt dålig koll på dagarna nu. Igår så blev det ju grillning och lite vin och det ställde till det ordentligt för min del. Grill & vin hör inte till vad vi brukar göra på torsdagar utan snarare på fredagarna. Det blir med andra ord två fredagar denna helg. Härligt!!!

Planerna för helgen är koutsläpp & schlager/pub i byagården i morgon och husmålning, mer plantering och gårdsfix på söndag. Så där lagom med aktiviteter :)!

Det här är dessutom min sista lediga helg innan heltidsarbetet tar vid!

Vad har ni för er i helgen? 


Kommentarer
Postat av: Lisa

För oss blir det loppispremiär i Piteå i morgon, kanske lite schlager och myskväll på hemmaplan med pojkarna. I övrigt hoppas vi på fint väder så vi kan vara ute i solen och leka.

2010-05-28 @ 23:13:22
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Pia

Härliga bilder!

Längtar ut på havet efter att ha sett dom! :)



Och imorgon kanske vi får se lite kossor också :D



Ska bli kul med lite nya modeller!

2010-05-28 @ 23:41:29
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ulla

Hamnade här genom Emmas blogg, måste bara säga det:

Gud så duktig du är på att fota!!

Vilka söta barn ni har!



kram

2010-05-29 @ 00:03:52
URL: http://smyck1.blogg.se/
Postat av: Nattie

Koutsläpp var vi på förra helgen, så den är redan avklarad och idag kämpar jag för fullt med att måla hallen (förutom en lite pause med fejjan och bloggarna :-) ) Sen hoppas jag bara på lung och ro! :-)

2010-05-29 @ 11:02:55
Postat av: Mikaela

wow vilken tuff bild på gäddan!!! du är så duktig på att fota!

2010-05-29 @ 22:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0