Oförskämt pigg bakisdag

Som rubriken lyder så mår jag tip top idag! Härligt! Gårkvällen blev jättelyckad. Vi lyckades värma mat och servera över 30 personer utan någon större katastrof. Schlagern var över förväntan och himmel vad många bra låtar det var i år! Mina favoriter var Azerbanjan, Armenien, Belgien, Georgien och så klart Tyskland :)!

Vilka hejjade ni på?


Stiliga herrar i skjorta på gårdagens tillställning!

Idag så har jag och Jimmy promenixat till Byske. Riktigt skönt att röra på sig och eliminera de sista procenten i kroppen :)! Vi uppvaktade mamma på mors dag, blev bjudna på lunch och hämtade hem det äldsta barnet som sovit där i natt. Sen väntade uppvaktning av Sandra som fyllt år i veckan.

Nä här har jag inte tid att sitta längre. Nu väntar ett step/styrkepass i Byske.

Hoppas ni haft en trevlig helg...

Kommentarer
Postat av: Lena

Ni är så duktiga på att fixa roligheter i Båtvik. Vi fick så god mat och sen hem och myste med Agnes som sov över hos oss.

2010-05-30 @ 18:40:11
Postat av: Annelie

Jag tyckte att flashmoben i mellanakten var bäst :-)

2010-05-30 @ 18:52:48
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Sandra R

Vilka fina bilder du har lagt in i de senaste inläggen. Jag har inte kommenterat på ett tag och börjar känna mig skyldig eftersom jag läst.



Jag gillade Grekland, kan det ha varit Ukraina också? Men inte Tyskland, kändes som "Clic and Cat" på Bolibompa.

2010-06-01 @ 08:39:42
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0