Välkommen MAJ månad

Maj, en månad närmare sommaren :)! Det känns alldeles förträffligt! Maj innebär även en månad närmare jobbstart. Jag börjar om på heltid den 2 juni så nu kan man nog säga att det är countdown på riktigt! 

Gårdagens planer fick ställas in för min del. Vette 17 vad jag drabbades av men upp ur sängen kom jag inte. Jag hade så jävulusiskt ont i magen och blev nästan svimfärdig när jag stod upp. Tror att det kan ha varit samma magsjukevariant som Jimmy och Sandra drabbades av. Men rackarn vad sent jag insjuknade jämfört med alla andra. Jag som var så kaxig att jag var den enda som klarat mig! Hur som hellst, när Jimmy åkte iväg med ungarna till valborgsfirandet så låg jag under två yllefiltar i soffan och tyckte så himla synd om mig själv som missade kvällens aktiviteter. Jimmy flikade dock snabbt in att det var ännu mer synd om honom som låg sjuk förra midsommar. Okej då, han vinner väll i "tyckasyndomfaktor" :)!

Men idag så är i princip alla spår efter mina magsmärtor borta! Det blev en snabb omgång vilket jag tackar allra ödmjukast för! 

Kvällen ska vi spendera hemma. Bara vi. Det är nog säkrast ifall jag jag fortfarande är "smittsam" med min mystiska åkomma! Det blir tacos, kladdkaka och film. Men det känns riktigt skönt med en lugn lördagskväll för ovanlighetens skull! Jag har bakat den här med lite finjusteringar i receptet. Den verkar inte så tråkig...vi får se vad testpanelen säger! 


Här är skadorna som jag pratade om. Blånaden i pannan har dock gått ner nämnvärt sen i onsdags tack o lov! Han tippade med gåstolen på betonggolvet i garaget. Jimmy tyckte att det var konstigt att han inte tog emot sig. Eeeeh, ja kanske för att han bara är 1 år gammal!!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Lchf går fantastiskt, det funkar!!! Jag ska väga mig på måndag, då får vi se vad en vecka gjort för vikten :-) Men jag känner mig smalare och jag är ständigt mätt.

2010-05-01 @ 19:05:12
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0