Girls just wanna have fun

Men alltså vilken helg jag har haft! Fullt ös med två helt galet roliga tjejkvällar! Fredagens besök på pubben var riktigt lyckat och gårdagens träff med barndomsbrudarna resulterade i så mycket skratt att jag hade ONT i magen när jag åkte hem vid 01.30-snåret. Helt underbart men sorgligt ur den aspekten att vi ses alldeles för sällan!!!


       Tjejkväll nr 1 på Stengården i fredags

Jag och Jimmy har däremot gått om varandra hela helgen och bara setts i dörren vid överlämning av barn. Hans schema har varit lika fullt som mitt men med aktiviteter mestadels på dagtid.

Agnes har varit med kusin Anja, mormor och farmor på sitt första biobesök idag. Prinsessan Lillyfe och det blev väldigt uppskattat! Medan tjejerna var på bio så bjöd jag de övriga från Lundbäck 45 på köttsoppa. Köttsoppa de luxe kanske jag bör tillägga för jag råkade(!) tydligen använda älgfilén i soppan. Ooops!

Imorgon så tar jag över inskolningen av Manne på dagis. Det blev bara två dagar där för dem förra veckan pga att Mannes inskolningsfröken blev sjuk. Jag har tagit föräldraledigt fram tills på fre och jag HOPPAS att vi får vara där hela veckan så vi får detta bortgjort. Sen drar allvaret igång på riktigt...två arbetande föräldrar och två dagiströtta barn. Suck! Tänk så bra jag har haft det de sista månaderna med Jimmy på hemmaplan med allt vad det innebär!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Mysig bild, från vad det låter som, en mysig helg :-)

2010-10-18 @ 11:06:31
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åhhh vilka massa utekvällar du har! Väldigt avundsjuk. Fast jag kan ju inte dricka alkohol... fast bara själva utekvällen saknar jag ändå. Träffen med tjejkompisar.

Hoppas inskolningen går bra,

kram!!

2010-10-18 @ 19:24:21
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0