Helt enkelt en nästan helt perfekt måndag

Å vilken bra dag vi har haft idag! Det var jättekul att vara med Manne på dagis. Jisses, jag kan inte annat än säga att det här verkar inte bli några problem (pepparpeppar). Han ÄLSKAR att vara där och jag fick använda mig av milt tvång när vi skulle därifrån.

Agnes har varit en riktig pärla hela dagen. Oj om alla dagar vore som denna! Inte ett enda klädtjafs och inget mattjafs vid någon måltid. Halleluja!

Det enda på hela dagen som inte var perfekt var Jimmys besked om övertidsjobb som innebar att jag blev tvungen att stryka ut både matlaget och spinningen från kvällens schema. Gillas inte!



Sen är det ju en som fyller år idag. Stora trea nolla dessutom :)! Rackarns att vi bor så långt bort och inte kunnat våldgästa er på tårta ikväll!


Kommentarer
Postat av: Theres N

Gud, va läääängesen jag va in på din blogg och läste! Många jättefina bilder måste jag säga, du är verkligen duktig på att fota! =)

Jag önskar också att alla dagar kunde få vara någorlunda tjafsfria! Mina 2 är allt för ofta motpoler i stark vilja. Men som du skrev... att när dom tjafsfria dagarna kommer, så kan jag bara hålla med -Hallelujah! =)

2010-10-19 @ 09:03:45
Postat av: Linda J

Åh, man tackar för gratulationerna...och för fina blommorna! Det är ju inte var dag man får blombud direkt!

KRAM!!!!!

2010-10-19 @ 11:46:18
Postat av: Sandra R

Jag är avundsjuk! Vill också få en dag då min fyraåring är som en dröm. Synd att du fick ställa in dina planer, övertid är blä.

Hoppas att den här dagen också är fin.

Kram

2010-10-19 @ 14:57:27
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Caroline

Vad mysigt o vara med på dagis o se hur de är där! Och härligt att de sköter sig så bra. Här hemma är det ettåringen som står för kläd-och mattjafs. Leia är ju alltid e pärla men arga bebben sätter mammatålamodet på prova VARJE DAG! :-o

stor kram!!!

2010-10-20 @ 19:56:12
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0