Lite konstrast

Natten till igår sov jag med helt öppen balkongdörr under ett tunt lakan och tyckte ändå att det var för varmt. I natt så har jag sovit i tjocksockar, linne, fleecetröja under två täcken och en yllefilt och trots detta fryst. Jag kan lugnt lova att vi hade ett kallt hus när vi kom hem igår!!!

Här kommer nästa laddning av Cyprusbilderna...


Jag badade ovanligt mycket för att vara jag. På den senaste utlandstrippen så badade jag inte en gång på hela veckan. Hellu badkruka!


Lilly & Ebba


Polle


Lilly & Ebba på plajjan.


Jimmy & Agnes. Undra vem som hade roligast egentligen???


Jimmy


Coolingen som i bokstavligen bodde i vattnet under resan.


Ebba gillade att bada!


Lilly & Ebba


Linda & Ebba vid hotellpolen.


Agnes







Kommentarer
Postat av: Frida

Hääääärligt! =)

2010-10-12 @ 19:50:23
Postat av: Lisa

Det såg inte dumt ut det där, älskar bilderna tagna mot den blå väggen, helt underbara.



Visst är du peppad på tjejkväll på fredag! Det är ialla fall jag. Ska bli riktigt kul!

2010-10-12 @ 20:03:51
Postat av: Jottan

Oh vad jag önskar att jag kunde få ens hälften så fina kort som du lyckas med.



Det såg helt underbart ut!

2010-10-12 @ 20:30:44
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Pia

UNDERBART!



Otroligt fint med den turkosa bakgrunden. Jättefina bilder på flickorna.



Vattnet såg också riktigt härligt ut. Vill också!



Gillar färgerna i bilderna. Det kan jag tycka är svårt att få till bra då det är så ljust ute.



Hoppas ni får upp värmen i huset snabbt!

2010-10-12 @ 22:05:02
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Maya

Ni verkar ju haft det hur bra som helst. Jättefina bilder! Gillar mest bilderna på Agnes med simglasögon, hon ser ut som en riktig cooling :)

2010-10-12 @ 22:10:56
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Linda J

Hellu RedLeg =)



Vilka fina bilder...jag VILL HA KOPIOR!!!



Kram

2010-10-13 @ 10:31:02
Postat av: Sandra R

Vilka underbara bilder. Jag är avundsjuk,en smula iaf. Er vecka verkar ha varit precis så som man önskar att en semester ska vara. Fast utan lilleman. Han hade det säkert toppen hos fam o faf.

2010-10-15 @ 12:28:07
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0