Åsså var det helg igen!

Så himla trevligt! Men det hade förstås känts betydligt mer upplyftande om jag inte hade haft jobbhelg. Men men, jag har ju fått vara ledig de två senaste helgerna och dessutom precis avverkat en femdagarsledighet så det är bara att stiga upp 05.45 imorgon och (försöka) se pigg å glad ut :)!

Vad händer annars i mitt liv då? Jag har fått ett säljryck och lagt ut en hel del grejer på tradera och blocket. Jag la bland annat ut den minsta bilbarnstolen igår och herrejisses vad folk har ringt!!! Jag fick skynda mig att plocka bort annonsen innan jag blev tokig. Vi tänkte bli av med massa skrot som bara tar plats här hemma. Det försvinner ju inte av sig själv tyvärr!

Jimmy har precis bokat en resa till Göteborg med kidsen. Sex dagar blir de borta. Det känns både skönt och väldigt ovant att bara ha mig själv och ingen annan att tänka på under så många dagar. Det är man verkligen inte bortskämd med som småbarnsförälder! Självklart så hade jag jättegärna velat följa med men jag har inte så mycket semester kvar att ta ut så jag får allt vackert stanna hemma. Agnes konstaterade dock härom kvällen att "mamma, du gillar ju lugn och ro och nu får du lugn och ro när vi åker iväg till Göteborg...det blir väll bra?". Ibland kan de vara så kloka de små liven. Hon ser iaf väldigt mycket fram emot att få resa till Göteborg, hälsa på Martina, Jonny och Valle och åka rulltrappa :)!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Passa på och njut!

2010-09-10 @ 23:31:43
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kan tänka mig att det kommer att bli konstigt att vara hemma själv nästan en hel vecka. Det var ju ett tag sen om man säger så! Om du börjar sent eller är ledig någon dag så kan vi väl ta ett "mittiveckan" vinglas på stengården. Det är bara att hojta!

2010-09-10 @ 23:53:28
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag jobbar fm på ti och är ledig ons...ska defintivt höra av mig Lisa :)!

2010-09-11 @ 00:00:14
Postat av: Linda S

vilken rolig bild! :)



Njut av ledigheten. Sakna kommer du göra, men säkert får du en energikick av så mycket lugn och ro. :)

2010-09-11 @ 00:14:30
Postat av: Maya

Så gulligt konstaterande av Agnes! :) Dom är allt bra finurliga dom små. Rolig bild oxå!

2010-09-11 @ 11:10:20
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Jottan

Störtskön bild och fantastiskt att vara barnlös så länge och bara koppla av lite grann. Passa på att njuta!

2010-09-11 @ 12:35:16
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Pia

Riktigt härlig kommentar från Agnes!

Vad tyckte hon om dansen idag då?

2010-09-11 @ 18:29:11
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej vännen!

Åhh försvann kommentaren, attnas rackans skriv en ny vettja! ;-)

Underbar bild! Hon är ju bara bedårande din lila tjej! Som inte är så liten längre... vad hände liksom? Nu har man en stor fyraåring o natta om kvällarna... Och en arg ettåring...

Hur som, underbart med egentid, fast man blir lätt lite rastlös o orolig med, i alla fall jag, knäppt värre!

KRAM på dig

2010-09-11 @ 22:04:40
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Martina

Åka rulltrappa? Är det vad vi gör här i stan?? hehehe



Skoj ska det bli, har tagit ledigt från jobbet ons-tors-fre så man ska styra upp lite sightseeing.

Och du, skyll inte på jobbet, skyll på bilen, det vart väl bara 3 säten?! ;)

2010-09-13 @ 21:29:30
URL: http://www.metrobloggen,se/fantasie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0