En mycket stillsam helg

Trist nog så inledde jag min tredagarsledighet i fredags med betonghuvud och halsont. Så klart att jag också skulle bli risig. Vem hade kunnat tro något annat när alla andra i min närmaste krets åkt dit på löpande band! Nåja, efter ett par flaskor nässpray och regelbundet intag av älskade ipren så har jag faktiskt hållit mig på benen. Någolunda iaf :)! Jag fick lite barnvaktshjälp igår så jag kunde vila lite. Guld värt!

Men nu har jag vilat klart. Imorgon har vi fullspäckat schema så jag hoppas att nattens sömn uträttar mirakel. Vi ska börja dagen i Lundbäck, sen vidare till stan för ett födelseuppvaktningsbesök. Därefter barngympa och slutligen spinning (beroende på hur jag mår).



...jag och Agnes har plockat in lite blommor från rabatten idag. Det här är några av de blommor som jag drev upp själv i våras. Det är kul de gånger man lyckas :)!

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, så härligt med egna blommor! :)

2010-09-20 @ 07:53:43
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag har en förkylning i startgroparna och dottern är hemma från skolan med öronvärk. Hej höst.

2010-09-20 @ 08:43:32
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0