Måndag och ny vecka

Hur många av er såg gårdagskvällens valvaka? Jag kollade bara med ett halvt öga. Mina traderaauktioner visade sig vara betydligt mer intressanta att följa! Speciellt när mina 4 auktioner steg med nästan 1000 kronor den sista halvtimmen. Herregud, det hade jag verkligen inte väntat mig!!! Nåja, jag hade väll kanske heller inte väntat mig att SD skulle få så många röster i valet eller att alliansen skulle få majoritet. Fast det sistnämna kanske var ganska väntat ändå. Tyvärr!

Nattens sömn gjorde underverk. Jag känner mig mycket piggare idag och kan knappt tro att jag kommit undan så lindrigt. Men jag vågar inte ropa hej ännu.

Nu väntar bingen så att jag inte somnar under morgondagens utbildning. 


Pennmarodören!

Kommentarer
Postat av: Jottan

Jag hade också flera auktioner som gick ut under valvakan, men här hemma stod de helt stilla. Inte ett enda bud sista timmarna.



Hoppas du får en bra dag på utbildning, själv ska jag också iväg och utbilda mig för en gångs skull idag.

2010-09-21 @ 06:52:09
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej vännen!

Så sött kort, dina foton är alltid så underbara! Själv har jag för ont och orkar liksom inte med den biten riktigt så det blir nästan bara foton med iPhonen...

Håller med dig, valvakan orkade man inte riktigt med... Gick o lade mig runt halv elva o såg tills dess men sedan fick sömnen prioriteras.

Härligt med lyckade tradera auktioner. Jag är bättre på att köpa än sälja, har inte sålt mkt alls. Och inget som är särskilt populärt, dvs barnkläder o pop-kläder. Vad var det som gick så bra för dig?

KRAM!

2010-09-21 @ 16:06:52
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0