Quickshopping

Idag så har jag tagit rekord i snabbshopping. Köpte ett par jeans på max 5 min från det jag parkerade bilen tills jag var tillbaka :)! Men jag hade inte så mkt val. Min planerade utbildning som jag skulle på idag visade sig bli jobb istället o jag hade kjol på mig vilket inte är ok på jobbet. Valde shopping istället för att åka de 7 milen tur o retur som det skulle ha blivit om jag skulle ha åkt hem och bytt kläder.

Imorgon så väntar en ledig dag. Jag har ett riktigt märkligt schema nu med väldigt konstiga ihopsättningar av jobb o ledighet. Men eftersom vi lägger eget schema så har jag tyvärr ingen annan än mig själv att skylla på :)!


Jag har spotifajjat en del ikväll. Bla lyssnat på den här damen. Orginella men riktigt sköna låtar. Vad tycker ni?

Ska sätta kamerabatteriet på laddning ikväll. Jag har ett litet fotomission imorgon som jag ser fram emot då den typen av fotografering som jag ska göra är en av mina favoriter. Ni kommer säkert att få ett smakprov senare o se vad jag syftar på :)! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0