Vilken helg!!!

Herreguuud säger jag bara...snacka om att ha upplevt en skitrolig men maxad Stockholmshelg. 

Jag har inte kunnat skriva något om resan här då målet för trippen var en dubbel 30-årsfest som inte fick avslöjas! Resan är planerad och bokad sen länge tillbaka :)! Hur som hellst så har jag nog tagit någon form av rekord i fullbokat schema under de få dagarna jag var där. Vi har flängt fram och tillbaka över 08-området, shoppat, häpnas över folkhysterin inne i city, hälsat på folk hos hit o dit och sist men inte minst the big party i lördags. Sååå sjukt rolig fest! Det kändes lite som gamla tider, innan vi flyttade från Stockholm, med alla vänner samlade. Och på tal om det...helt galet vilka fina vänner vi har♥!!

I förmiddags så flög jag och Manne hem till nordligare breddgrader igen. Övriga familjen är kvar i Stockholm men kommer förhoppningsvis upp img om allt går som det ska. Jag ringde o bokade på Manne på min biljett förra veckan så han skulle slippa de 80 mil som de ska avverka i bilen img.   

Jimmy har precis skrämt igång våran lilla kamera så jag har faktiskt lite bilder att bjuda på...













Nu blir det att tvätta några maskiner och sedan påbörja packningen inför nästa tripp som inte ens är en vecka bort. Men på den resan så ska vi definitivt inte hållas samma intensiva tempo :)!

Kommentarer
Postat av: Nattie

Åh vilka fina bilder du tog!

Kan du inte maila över några till mig? Jag tog ju knappt några kort =(

Kram!

2010-09-28 @ 06:40:11
Postat av: Annelie

Verkar ha varit en livad tillställning :-) Kul!

2010-09-28 @ 16:51:12
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej!

Åhh vad härligt med lite vuxentid. Fest Och härligt umgänge! Det verkar som att du r full med ny energi, underbart!

kram

2010-09-29 @ 22:10:49
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0