Sjuk lördag

Klockan 03.00 i natt så kom Agnes till våran säng. Inte helt ovanligt även om det var jättelänge sen sist. Hon höll på att snurra runtruntrunt och kunde inte somna. Hon gick tillbaks till sin säng för att fortsätta snurra innan hon återvände våran säng igen. Jag höll på bli sinnessjuk då jag inte kände mig pigg och verkligen behövde sova. Kl 05.00(!) så gick vi ner och jag slog på en film till henne. Då hade hon, och jag, varit vaken från kl 03. Detta har aldrig hänt förut och vi gjorde klart imorse att det aldrig ska hända igen! Punkt!

De högre makterna hörde alltså inte mina böner. Jag blev sjuk =(! Så min "halvåttahosmig-bjudning" ikväll var bara att avboka. Jag blir sååååå less!

Jimmy har iaf varit snäll och hyrt en girly film till mig så nu blir det (mer) soffläge och kolla på denna...




Kommentarer
Postat av: Nattie

Krya på dig vännen! =)

2011-04-17 @ 10:59:49
URL: http://nathalier.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack snälla =)!

2011-04-17 @ 22:50:00
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0