Hahaha

Fick ett roligt mejl sent igår kväll av en gammal klasskamrat som jag gått skola med i 9 år...

Jag hann!! 23.59!! Grattis fröken Lägergatan!

Tänk, nu har du hunnit 1/3 av livet! Jag räknar kallt med att vi 78:or fr Byskeskolan ska bli iaf 99 bast innan vi lämnar in..:):)

1/3-del..det du. Nu gäller det att njuta av den andra tredjedelen för den borde ju bli behagligast. Den första var det massa "jobbigt" som skola, pubertet, lära sig livet den hårda vägen, glostester, mellanstadiediscon, gymnastik med Lasse Einarsson, fylleri vid krokiga tallen, jobb på Byske camping, fest, student, förlossningar( i ditt fall då:) ), stalkers som vår "vän" "G"...så den andra delen borde bli en räkmacka fram till att sista trean tar vid och det börjar gå utför igen med löständer, minnesförluster, urinläckage, Bingolotto på hemmet och luciatåget varje år som typ är det enda besöket man får varje år då barn o barnbarn flaxat iväg för att bosätta sig någonstans runtom i världen. Ja...så vad vill jag säga med detta då!? Jo, njut nu för fan ordentligt Johanna i 33 år till för när du fyller 66 är det inte säkert att varken du eller jag ens kommer ihåg det!!:)
Stort grattis
( Och ja, jag är helt nykter)



Vad tror ni om hans resonemang om livet? Ligger det någonting i det han säger?

Kommentarer
Postat av: Pia

Det är mycket möjligt!

Man vet ju aldrig var livet har att bjuda på, men de problem som räknas upp ovan i första o tredje delen lär du ju slippa iaf!



Tror den här delen av livet kan vara bra.

Vuxen, men ändå ung :)



Njut!

2011-04-07 @ 00:44:47
URL: http://piapepp.wordpress.com
Postat av: Sandra R

Vilket roligt mail! En mycket bra present.

Och, ja, det ligger något i det han skriver.

2011-04-07 @ 07:48:03
URL: http://aresmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0