Halleluja!!!

Efter vad som känns som en livstid med istid ute så vände det äntligen igår. Det blev dessutom sånt väder som jag går och längtar efter hela året. Magiskt!! Efter ett träningspass på morgonen och inlämning av kläder på klädbytardagen så blev det givetvis en massa timmars utevistelse. I solen uppe på berget med grillning och massa glada barn. Det är livet =)!

Stockholmsbesök har vi fått oxå. Jimmys bror med ungar ska husera här hemma den kommande veckan. Trevligt! Förhoppningsvis kan vi se fram emot flera fikastunder i solen och en massa skoterturer! Själv så kommer jag att jobba lite mellan varven men den kommande jobbveckan ser helt okej ut.  

Snart ska jag och Sandra iväg på bio med några av barnen. Trassel på 3D. Sen blir det kanske ett träningspass innan nattjobbet kallar. Usch, jag är verkligen inte peppad för att jobba natt i natt! Nattens sömn har varit sisådär så det lär troligast bli en väldigt låååång och mycket tuuung natt! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nädu, tack och lov så tar han sig inte ur spjälsängen ännu! Han låg i vår säng. Gissa om man blir rädd när man vaknar av en smäll och sen ett gallskrik. Hoppas han lärde sig något av erfarenheten!

2011-02-27 @ 20:36:34
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: Annelie

Här jobbas det också inatt...zzzz :-/

2011-02-27 @ 22:41:10
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0