Shopping shopping

Vi/jag har en del fester inplanerade under kommande månader. Kul som 17 men till fester krävs således en annan typ av kläder än de man vanligtvis strosar runt i. Såna kläder är inte inköpta sen gud vet när och garderoben för partyplagg ekar farligt mycket. Detta måste så klart åtgärdas och det är snabbt! Har börjat kolla runt på de nätsidor jag brukar handla från men...HJÄLP vilket konstigt utbud det är nu!!! Eller är det jag som har blivit för gammal och inte förstår mig på? Kolla här till exempel:



Allvarligt, de där skulle jag aldrig sätta på mig!!! Tycker ni att de är snygga?

Jag hittade iaf lite fint som jag klickade hem. Sen får vi se hur mycket jag behåller. Jag vet ju att många kläder inte alls lever upp till ens förväntningar eller sitter konstigt på.

Bland annat dessa kommer hem i brevlådan snart...


Den svarta klänningen gillade jag massor men är lite osäker om den kanske kommer att bli en retur för ryggen är jättelåååååg. Tror att jag kommer att känna mig väldigt naken i den. Förhoppningsvis inte =)!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

2011-02-08 @ 08:45:30
Postat av: Mikaela

Håller med dig, vissa plagg är sååå hemska. Jag älskar Nelly (det var där du hade hittat dom eller, tyckte jag kände igen någon). Gillar att man kan kolla "på catwalken" det ger en bättre hint om hur kläderna sitter, om dom är lite genomskinliga osv. Har köpt några snygga klänningar och skor därifrån och är mycket nöjd. Ha så kul på alla dina fester!!! :-)



Kram

2011-02-08 @ 08:47:02
Postat av: Monkan

Den svarta var skita snygg ;)

2011-02-08 @ 08:47:32
URL: http://monikanilsson.blogg.se/
Postat av: Martina

Håller med dig! What's up med puffärmarna uppe till höger känns bara aaaaningens svårburet... :)

2011-02-08 @ 09:28:34
Postat av: Sandra R

Jag ser serien V framför mig, fast i rött. Fult mode! De du beställde var väldigt fina. Önskar att jag också kunde ha sånt... Hoppas du blir nöjd. Om inte, då är det bara att beställa en av de övre. ;)

2011-02-08 @ 21:18:53
URL: http://aresmamma.se
Postat av: Mettan

Schyssta klänningar! Du har verkligen bra smak:) Och då syftar jag på de du har beställt. Äntligen börjar man vakna upp ur denna vinterdvala och här börjar också helgerna bokas upp rejält, skojigt:) Det är viktigt att ha något att se fram emot, eller hur:) Kram på dig och hälsa!

2011-02-09 @ 10:12:42
Postat av: Caroline

Hej!

Jag tycker att klänningen längst upp till hö är skitsnygg, hade jag haft rätt kroppsform hade jag gärna haft en :-)

De du köpt är med snygga, roligt att gå på fester. Kan knappt minnas när jag var på fest sist... över ett år sedan :-o

kram!

2011-02-09 @ 14:00:21
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Sarah

Jag dog av skräck när jag vid första anblicken av blogginlägget trodde att du hade KÖPT de första fyra plaggen. Nu är ju jag en vandrande saccosäck så jag skulle av förklarliga skäl aldrig vilja ta mig något liknande, men OM jag hade kroppen för det så skulle nog den längst upp till höger.

2011-02-09 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0