En röst i natten

Oj vilken gripande dokumentär jag sett ikväll. Den handlade om en gravt alkoholiserad trebarnsmamma och hennes familj. Jag som aldrig någonsin gråter till tv/film grät floder på slutet då barnen skulle berätta för mamman hur de upplever henne och hur hon påverkar deras liv. Jisses alltså!!!

Annars så har jag i stort sett sovit bort denna kalla torsdag. Det är ju så det blir när jag jobbat natt. Vi hann med ett besök på bvc på em för en något försenad 18-månaders besiktning. Lille herr Manne skötte sig exemplariskt men fick dock en liten prick i protokollet. Tungan. Det blev ju inte bra när de åtgärdade den på öron-näsa-hals så vi måste tillbaks för att göra en del 2. Suck! Ingen vaccination blev det heller då många i våran närhet har magsjuka och skulle Manne (gud nåde) också trilla dit så har vaccinet inte så stor effekt. Suck igen!

Nu väntar sängen och ett försök till att vända dygnet igen. Wish me luck =)!!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Kom inte ihåg vad de gjort med tungan - har de klippt strängen? Vad måste de göra mera?

Söt är han i alla fall!

Hoppas ni får en skön helg (och mindre kall).

2011-01-21 @ 12:47:16
URL: http://wigenstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0