Fröer.nu

Ikväll så har jag suttit och drömt mig bort lite bland alla blommor som ska planteras och drivas upp i sommar. Äntligen! En beställning på diverse fröer är nu skickad. Det blev en del gamla godingar och ett par nya. Spännande! Jag har jättemånga ideér inför sommaren och vad som ska fixas i trädgården. Det känns som ett bra tidsfördriv då jag kommer att vara gräsänka i stort sett hela sommaren. För nej, jag tar inte tag i något takbyte som står långt upp på våran renoveringslista =)! Däremot ska lekstugan få sig en ordentlig makeover!


Vit solros. Måste bara testas!

Jag upptäckte också att tradera har en himla massa fröer till inga priser alls så där lär det säkerligen bli att shoppa en del framöver. Fast jag ska inte ta mig vatten över huvudet och plantera för mycket. Jag gjorde ju det ett år och några av er kanske minns hur vissa av planteringarna slutade...


Bortglömda och lite ledsna!

Min lediga dag har varit lugn. Vi fick besök på fm, var iväg på besök på em, chokladbollsbak, utelek. Typ så.


Lugna lediga dag!


Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, jag älskar bilden på Agnes! Vilken liten ballerina! :)

2011-01-19 @ 11:21:57
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Frida

Instämmer med föregående talare ang. ballerinan =)



Vad du är duktig som planterar själv! Är ju faktiskt roligt men det var längesen jag gjorde nåt sånt. Kanske man skulle prova i år...



Kram!

2011-01-19 @ 11:34:35
Postat av: Anna

War det från www.frokungen.se du beställde fröer?

2011-02-07 @ 16:56:17
Postat av: Johanna

Nej från fröer.nu

2011-02-07 @ 17:04:33
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0