Helg!

Och det vore ju för himla trevligt...om jag var ledig alltså! Har precis inlett min 3:e jobbhelg av 5. Men det känns ovärt att klaga alltför högljutt över detta då det är (av misstag) självförvållat! Det tråkiga är däremot att jag och J i princip bara möts i dörren numera. Han kom hem från jobb i södra delarna av landet i afton och åker igen på må när jag går av mitt sista pass för denna helg. Sen kommer han hem lagom till att jag går på nattjobb nästa helg. Vi får helt enkelt ses i ett annat liv! Fast så illa är det inte riktigt. När jag avverkat min sista helg av dessa fem så är jag helgledig ett bra tag framöver. Halleluja eller hur =)!?!

Hoppas ni är lediga och får en riktigt fin helg!

Några bilder från förmiddagen...



Kommentarer
Postat av: Pia

Dom kallas för Oopsies och är nån slags GI-bröd man kan baka (innehåller endast ägg, philadelphia och salt i själva brödsmeten - helt otroligt!) och sen kunde man äta dom med grädde och bär. Var jättegott!

2011-01-22 @ 12:35:00
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0