Monday morning

Min lediga dag började på tok för tidigt för min smak. Manneproppen vaknade när Jimmy steg upp strax innan kl 6 och vägrade somna om! Så där rök min sovmorgon som jag längtat efter och för övrigt inte haft på snart 3 veckor, bu huuu!

Helgen har spenderats på jobbet. IGEN! Jag tror inte någon fattar hur sjukt less jag är på jobba helg!!! En helg kvar att avverka innan jag kan återuppta mitt sociala liv igen. Längtar nästan ihjäl mig!

Manne har pendlat upp och ner i sitt mående sen i onsdags. Det var ingen magsjuka som vi först trodde och redan på onsdag kväll så var han friskförklarad. Hela torsdag frisk och jättepigg, fredag likaså och fick därför vara några timmar på dagis. Sen vände det och han blev sämre lördag. Lillgubben!

Ikväll så väntar matlaget och sedan spinning. Det känns toppen att få komma ut på egen hand efter två veckors frånvaro av sambo och därmed minimal möjlighet till att lämna huset kvällstid. Det är tur att J är hemma några dagar nu innan han åker igen för veckans kvällar är fullproppade med aktiviteter.

Det blir två bilder från mobilen idag...


Manne på prommenix för någon dag sedan.


Vi har varit ut och rastat oranga faran idag. Kanonsparkföre!!!

Barnens fina mössor på den sista bilden har Emma sytt.


Kommentarer
Postat av: Sandra R

Inte haft sovmorgon på tre veckor?! Då kan det vara så att du börjar få horn? :)

Vilken fin spark, med skydd för barnen. Det ser ut som en olympisk bob.

Har Manne frisknat till? Det är märkligt med barn, de kan få både det ena och det andra utan att det betyder något. Eller så gör det det.

Kram till dig.

2011-02-02 @ 21:52:39
URL: http://aresmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0