Lugna trettondagsafton

I det här huset så står våran minsting för 99% av alla rackartyg. Men Agnes lyckas ibland hon med även om det är långt mellan gångerna. Ikväll hade Manne lyckats gräva fram gentiana (medicin som blivit kvar sen Agnes var bebis) i en låda som jag inte trodde att han kunde komma åt. Fast med hjälp av en pall och långa armar så går visst allt! Denna unge lyckas med ALLT! Agnes blev förstås väldigt nyfiken vad det var för fin lila vätska och därmed tvungen att sippa lite på innehållet. Ja vad säger man...barn är för härliga! Oftast!



Trettondagsafton spenderas hemma. Lugnt & skönt med gomiddag, jacuzzibad, tända ljus, chips och soffmys. Kändes som lämpliga aktiviteter då Agnes inte är helt 100 ännu och inte jag heller för den delen. Jag får verkligen inte bli sjuk nu, jobbar nämligen natt hela helgen och har mitt första jazzdanspass på sö.  

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ingen munsvamp åtminstone då :-)

2011-01-07 @ 02:31:58
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Emma Lundmark

Haha vilken underbar bild!!! Ibland är det svårt att hålla sig för skratt då de gör bus,även fast man blir lite sur i början :-)



Vilken otur att du jobbar i helgen annars hade det passat bra med en middag hos oss. Hur har du det helgerna framöver?

2011-01-07 @ 10:45:02
Postat av: Pia

Oj, vilken blå tunga! Jag har ingen aning om vad det är för nåt hon slurpat i sig, men tur att det inte var nåt livsfarligt!

2011-01-07 @ 12:40:28
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men lilla bustroll, tur att det inte var något farligt hon hittade och smakade på iaf.



Lät spännande med jazzdans, det är säkert kul.

2011-01-07 @ 13:54:32
URL: http://maltelisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0