Shoppingsug de luxe!

Idag så var det dags för dagis för ungarna efter ett långt brejk därifrån. Som ni vet så har det ju kommit en del sjukdagar, ett ledigt (och friskt!) sportlov och sen ännu mer sjukdomar emellan! För Mannes del så var det över 3 veckor sedan han var på dagis sist. Jag ska väll erkänna att det kändes lite spännande att lämna honom i morse. Vi har ju äntligen fått ordning på lämningarna sen ett tag tillbaka och tänk om vi äventyrat det nu. Men där hade jag fel för det var en överlycklig kille jag vinkade av. Sen är det ju matbiten också men även där så hade jag inte behövt bekymra mig! 

Annars så händer det i inte så mycket spännande här. Jag lider av ett kraftigt shoppingsug och det måste förstås åtgärdas snarast möjligast. Pga massor av helger fyllda med jobb och annat så har det inte blivit av på skrämmande länge. Långt före jul om jag ska vara någolunda exakt. Absolut inte okej! Och nu när solen behagat att titta fram och temperaturerna bara blir lägre o lägre så kommer suget efter att börja uppdatera vår- och sommarkläderna. 


Mera sommarkläder, ja tack!!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Skönt att Manne är frisk och äter igen! Hoppas nu bara det får hålla i sig.

Visst är det härligt att kolla in alla sommarkläder?

2011-03-22 @ 14:53:38
URL: http://wigenstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0