Sena måndag

Förlåt för dålig uppdatering. Man kan väll säga att jag har haft en del att stå i. 

Begravningen i torsdags gick bra. Så bra som en begravning nu kan gå bör väll tilläggas.  



Kusin Patte får hjälp att läsa telegrammen.

I fredags morse så var jag iväg till flyget och hämtade finbesök från Skåne. Åh så roligt att träffa damerna igen!!!

På lördagsmorgonen så drog Sandras 30-års firande som vi planerat i smyg i veckor igång. En lyckligt ovetandes och mycket överraskad Sandra fick bege sig ut i skogen på ett av dagens alla missions. Det blev en heldag som avslutades på den lokala puben som vi hade hyrt. Så här i efterhand så kan vi ju konstatera en hel del saker =)! Vad jag syftar på får ni se imorgon då jag hoppas att blogg.se inte strular längre vid bilduppladdning, suuuuck!!!

Den trötta gårdagen bjöd på lunch hos svärmor, avsked på flygplatsen, gympaavslutning/uppvisning och ett par minuters minnesgudtjänst. Efter allt detta så var statuset medvetslös i soffan följt av drygt 10 timmars mycket välbehövlig sömn.

Idag är det en precis en vecka kvar tills Jimmy åker iväg. Usch å fy!!!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad kan vi konstatera för saker?

2011-05-24 @ 20:43:55
URL: http://www.nogg.se/jerry
Postat av: Martina

Ja det här va allt lite dålig uppdatering! ;)

Vi som inte var med vill ju veta...

2011-05-26 @ 06:10:39
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0