Sinnessjuka maj månad

Eftersom Jimmy åker iväg på utlandsjobb om 2 veckor(!) så ska allt hinnas med innan han åker. Alla påbörjade projekt ska färdigslutas, jag ska hinna beta av så mycket helgjobb som möjligt, vänner ska träffas, vi ska träffas, allt administrativt (bankpapper, räkningar, genomgång av konton mm mm) ska ordnas. Sen är det Agnes barndans, gympa, dansavslutning, gympaavslutning, barnkalas och en begravning som ska in i vårat redan fullspäckade schema. Tiden räcker helt enkelt inte till hur mycket jag än vrider och vänder på timmarna!!!

Jag har precis avverkat 30 timmars natthelgsjobb. Andra jobbhelgen på raken. Jobbar även helgen som kommer. Allt för att inte behöva jobba så mycket helg när J är borta. Mellan allt jobb så räfsar jag på gården. Umgås med familjen och förtränger att vi fortfarande inte skrivit testamente.  



Jag och mina crazy kids...

Mannes op förra veckan gick iaf bra! Det är fortfarande väldigt svullet efter de sytt under tungan och därmed svårt att utvärdera något resultat. Men det blir nog bra. Och blir det inte det så får det vara så för nu har dom grejjat klart i munnen på honom!! Stackarn är bara 2 år och redan blivit sövd 2 gånger i sitt korta liv.

Kommentarer
Postat av: Emma Lundmark

Usch, jag är inte avundsjuk på er. Ni verkar ändå hinna med allt möjligt. Trist att det blir så mycket på en gång. Fy vad jag tycker det är hemskt att Jimmy ska ¨åka till Afghanistan. Förstår verkligen att du förtränger det där med testamente.. känns ju inte alls naturligt. Ni kan väl gå och gifta er i stadshuset istället, och så berättar ni det inte för någon !

2011-05-17 @ 08:03:29
Postat av: Bettan

Håller med föregående - gå och gift er innan i stället och ha sedan en hejdundrande fest när han kommer hem igen.

Hoppas ni hinner njuta lite av sköna maj och inte bara stressar runt.

kram

2011-05-17 @ 09:00:30
Postat av: Annelie

När jag var tonåring så gjorde jag en liknande operation, men det var hos tandläkaren med lokalbedövning.

2011-05-17 @ 09:28:41
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Sandra R

En stor kram och ett medhåll till två av kommentarerna ovan. Gift er i smyg så slipper ni skriva testamente.

Jag önskar er allt flyt i den röriga vardag ni har.



Kram igen!

2011-05-17 @ 11:40:23
URL: http://aresmamma.se
Postat av: Anonym

Hahaha!! Skulle tro att inget i det här gänget vågar gifta sig i smyg längre!! Det kan ju sluta med benbrott eller nåt annat dumt! =) Så jag föreslår ett vanligt bröllop i osmyg och en jäkla stor fest! =)

2011-05-17 @ 17:26:04
Postat av: Tessan

Oj! Jag glömde skriva mitt namn!

2011-05-17 @ 17:26:40
URL: http://www.nogg.se/jerry
Postat av: Jottan

Kan inte tänka mig hur det känns att ha en sambo som ska åka iväg så där.

Gift er säger jag.



Något bra är iallafall att ni inte tar varandra för givet.

2011-05-17 @ 20:38:31
Postat av: emalee

Avis på nåt av fynden eller för att jag varit där? :-)



Åh fy, jag kan tyvärr inte säga detsamma, att jag är avundsjuk på dig. Va det 2 månader han skulle vara borta?

Vi får hoppas att tiden går fort.

Håller med dom andra. Gift er!! :-)

2011-05-18 @ 09:59:46
URL: http://emalee-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0