Ska mamma ha hårband så ska minsann jag med ha ett....




...Agnes älskar att pröva mina hårband! Det ska nog bli en tjej av henne trots allt! Annars så är det ju bara traktorer å garage som gäller! Igår så hörde hon en traktor från grannens tomt och snabb som en vessla, i ett obevakat ögonblick, så hann hon klättra upp i soffan och ställa sig i på fönsterbrädan där hon stod som fastklistrad..."do-tto, do-tto"! Tror ni det var lätt att slita henne därifrån?

Idag så hade vi en riktigt niiiice förmiddag tillsammans. Började med en välförtjänt sovmorgon till 8.45. Vädret var riktigt kanon, endast någon enstaka minusgrad, så vi skyndade oss ut efter frulle. Jag upptäckte att det är (observera var i skrivande stund) kanonsparkföre så vi gav oss ut på en sparktur och knipsade lite mer granris till mina blomlådor.

Jag hade riktigt tur sedan. För som jag skrivit tidigare så är mina lämningar på dagis de gånger jag jobbar em inte så tänkta då det infaller mitt i hennes sovning. Så idag, liksom alla andra ggr jag jobbar kväll, så begav jag mig in till Byske direkt efter lunch för att lägga henne där. Jag var prommenixade fram till kl 13.20 och precis i samma stund som jag kommer ut från dagis så börjar det regna! Snacka om flyt!!! Det hade inte varit så skoj att gå i det vädret!!!

image115
                                       Som ni ser så hade jag en liten hjälpreda idag!

Nä nu är det bedtime i Båtvik! Har TIDIG dagislämning imorgon....bye bye

Kommentarer
Postat av: Charming man

julklappstips i min blogg!

2007-12-05 @ 23:19:35
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0