Klädrensning

Igår kväll så höll jag på få ett psykbryt över alla kläder som svämmar över i korgarna under Agnes skötbord. KAOS! Detta behövde åtgärdas omg varav jag sekunden senare slängde ut ALLA kläder över badrumsgolvet för att påbörja projekt storrensning! Och storrensning är bara förnamnet för jag sorterade ut, jag skojar inte, mer än hälften av alla kläder i kartonger uti förrådet. Sköööönt med lite ordning igen!

Men en riktig upprensning innebär även en del överraskningar...som denna kjol. Den hade jag helt glömt bort! Blev ju tvugnen att se om den fortfarande passar vilket den gjorde.

 (vänligen blunda för den taskiga bildkvallan) 

FREDAG - lilla A gav mig en lång o väbehövlig sovmorgon på min lediga dag...det gillas skarpt! Dock så har jag en jobbhelg framför mig men det känns faktiskt helt okej! Idag är planerna att bara känna lugnet.

Trevlig fredag önskar vi i Båtvik som fortfarande, trots att klockan är 10, går i pyjamas (och solhatt, ja inte jag förstås)...
image749

Kommentarer
Postat av: Nattie

Trevlig helg!!! Hoppas allt är bra och att ni riktigt myser i vårsolen =)
Kram kram!!

2008-04-25 @ 10:23:47
Postat av: emma

Hej hej! Dessvärre är jag inte hemma varken lördag kväll eller söndag efter 16...
På lördag ska jag på tjejfest, men det kan hända att Daniel är hemma. Du skulle ju kunna slå honom en signal och kolla läget. På söndag ska vi på middag på Solvik kl 16.00.. hmm

2008-04-25 @ 17:09:00
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Tessan

Erkänn att du också går omkring i pyjamas och solhatt mitt på dan!! =) Och då klagar på mina långkallingar! =)) I och för sig är det väl mer säsong för pyjamas och solhatt.... Jag kommer att ha mina lånkallingar ett tag till. Det är ju fortfarande kallt på morgnarna & kvällarna!! Du kan få en marsvinslök av mig när du kommer hit. Jag har en kvar från förra året! =) Jobba lugnt!

2008-04-25 @ 17:17:37
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Emma

Johan&Jonna har sovit här inatt. Jag skickar kläderna med dem, så kan du hämta dem i Tåme istället. De åker dit idag på dagen, så det är bara att hämta dem hos Lena&Gugge :-)

2008-04-26 @ 09:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0