Vabbfritt

Innan Agnes började på dagis för drygt ett halvår sedan så var jag helt övertygad att barn+dagis skulle innebära ungefär en miljon vabbdagar (vård av barn). Det är knappt så att jag vågar skriva detta men vi har inte behövt vara hemma en endaste dag hittills *peppar, peppar*! Helt otroligt! 

image725

Å solen fortsätter att skina i norr! En patient på jobbet berömde ikväll min gyllenbruna ansiktsfärg, haha! Själv så tycker jag att det var att ta i en aning. Visst har solen satt en gnutta spår...men gyllenbrun...nja, jag tror inte det :)! Möjligtvis lite lätt grisskär! 

Men om en månad så har jag kanske den där gyllenbruna kulören på mina kinder. Då befinner vi oss i det förhoppningsvis soliga o varma Bulgarien...jippi! Idag så var jag en repa på stan och inhandlade lite sommarkläder till familjens yngsta medlem inför resan. Vid nästa stadsbesök så är det MIN tur att utöka garderobens sommarsortiment. Det lovar jag är välbehövligt!

Natti natti på er...  

Kommentarer
Postat av: emma

Haha jag tror inte heller att tänderna kommer att bli så vita, men det är ju värt ett försök :-) Jag gillade munvattnet i alla fall.


Jag är lite avis på er som ska åka till Bulgarien :-) Det lär ju bli härligt värre

2008-04-24 @ 13:31:21
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: emma

Härligt förresten att Agnes har klarat sig från sjukdagar, det är ju hur skönt som helst! Ni har väl klarat er rätt bra från sjukdomar överhuvudtaget va?!

Jag sitter ute och jobbar på min "solbränna" också :-) Det går trögt..

2008-04-24 @ 13:32:36
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0