SKITkul

Vi har inte direkt aktivt pottränat Agnes utan mer satt henne där lite då o då för att hon ska få vänja sig vid den. Jimmy är den av oss som varit betydligt mer ambitiös att jobba på den biten. Igår när jag jobbade kväll så hade han fått henne att bajja på pottan för allra första gången och J var förstås hur stolt som hellst (lite över att det var han som fixade det och inte jag)! Gissa vad han gjorde...jo fotade resultatet med mobilen och skickar mig ett mms!!! Snyggo, tack för den "härliga" bilden!

Ni behöver inte vara oroliga...jag ska INTE lägga upp den bilden här!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vad härligt :-)

Klart du måste komma ändå fast du ska ha party i mars. Nyheterna kommer ju i början av April, det är därför jag ska ha då. Du kan ju inte missa något :-)

2008-02-07 @ 21:44:17
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Tessan

Det låter som nåt bara Jimmy skulle kunna hitta på! =))

2008-02-07 @ 23:50:05
URL: http://www.nogg.se/maltegunde
Postat av: Jenny och Cailey

Han-som-jag-var-tillsammans-med-tidigare var jätteduktig på att potträna Cailey och hon både bajsade och kissade i pottan redan när hon var nio månader! De du!

2008-02-08 @ 20:56:54
URL: http://cailey.blogg.se
Postat av: Johanna her self

Emma: ja det finns stor risk att jag kommer!

Tessan: Haha, ja visst är det!

Jenny: Ja med lite jobb så funkar det. Men jag är lite för slö på den fronten!

2008-02-08 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0