Singing Agnes



Idag har det bjudits på show i Båtvik 207! Självklart med finklänningen och lackskorna på och med "micken" i högsta hugg. Många låtar och danssteg blev det :)!

TORSDAG...en av veckans dagisfria dagar. Den har vi spenderat på hemmaplan. Det blev en lugn och skön fm med lite gott & blandat på schemat. Självklart så har vi hunnit med en utevistelse och njutit av dagens goväder! Det är verkligen V-Å-R i luften nu...jippi!!!



...gladskit i den härliga solen :)!

Jag var tvungen att skratta lite imorse då jag skådade A sittandes på golvet och så omsorgsfullt måla sina läppar med hennes läppglans. Fortfarande med finklänningen och lackskorna på. Tänkte på vilken kontrast det är när hon ensam med mig jmf med Jimmy. Med J så är det konstant garageoverall på och svarta händer & ansikte eller skoter/fiske/traktor/båt som gäller. Ja ni ser ju själva:

Pappas flicka...




Mammas flicka...



Kommentarer
Postat av: Sandra R

Tack för alla fina ord i min blogg. Det är sorgliga dagar i vårt hem, speciellt när jag har behövt plocka undan. Det blir så definitivt.



Vilka härliga bilder du bjuder på! Agnes kommer att höja dig till skyarna för att hon finns så bra dokumenterad. :-) Sista bilden är kanon - förstoring kanske?

2009-03-19 @ 19:12:18
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Anna B

Åh så härliga bilder! Jag sitter i soffan och njuter! Ha det gott i soffan... Heja SAIK! Kram Anna

2009-03-19 @ 19:18:30
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Linda (Kreativ)

Haha vilka underbara bilder!! Så roligt att hon är så mångsidig!! Både pappas verkstadstös och mammas modetös.. hihi.

2009-03-19 @ 20:05:20
Postat av: Nattie

Vadå utmaning? vart då??

2009-03-20 @ 12:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0