Manne myspropp

Det är då ingen tvekan om att vi fått oss en liten myspropp. Lille Manne sover, äter, skiter och sover ännu mera...och lite till! Han verkar jättenöjd med livet! Jag och Jimmy konstaterade innan han kom att vi inte kunde tänka oss en snällare bebis än vad Agnes var som nyfödd men jag tror att Manne slår henne. Må nu detta hålla i sig!!!

Igår så var det dags för besiktning. Distriktsköterskan var på hembesök med vågen i högsta hugg. Lilleman hade ökat ett halvt kilo sen drygt en vecka tillbaks så det är ingen tvekan om att han får i sig vad han behöver. Ibland undrar jag hur de små liven överhuvudtaget tar upp någon mat då det känns som allt bara rinner igenom och hamnar i blöjan.

Idag har Jimmy börjat om att jobba så mina goda dagar är slut. Nu är det bara att stiga upp på morgonen och försöka få in bra rutiner med två barn i hemmet :)! Jimmy har skämt bort oss i knappt 2 veckor och stigit upp med Agnes varje morgon och gjort frukost. Morgondagens dagislämning blir mest spännande att se hur jag lyckas få oss iväg i tid.   






Kommentarer
Postat av: Anna B

Sitter här och myser och njuter av babykorten du tagit! Helt underbara, som vanligt! Skönt med en gokille och mysunge som nummer två!

Önskar dig en trevlig kväll! kram Anna

2009-05-05 @ 20:14:17
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Pia

Åh, han ser verkligen ut som en myspropp! :)

2009-05-06 @ 04:11:03
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Theres

Va skönt att Manne sköter sig exemplariskt. Har många gånger funderat på hur man skulle klara av vardagen om man hade haft en trotsig 2 åring + en nyfödd liten palt med värsta koliken... hjälp Jag beundrar verkligen folk som klarar det.

Helt sjukt att Kajsa blir 1 år om en månad, hon var ju nyss lika liten som Manne!

Sköt om er och mys.

Kram

2009-05-06 @ 10:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0