Sleeping Manne

Det sägs att barn nr 2 blir mindre dokumenterat än ettan. I mitt fall så stämmer det inte! Jag satt och sorterade lite bland mina bilder i kväll och insåg att jag nog till o med fotat mer nu än när Agnes var nyfödd. Massa, massa bilder på Manne som sover sig igenom sin första månad i livet :)!

...ZzzzzZzzZz

Det blir roligare, eller fram för allt mer variation på bilderna, när han blivit lite äldre o mer vaken och medveten om omvärlden. Idag så gav jag mig på ett försök att fota hans supergulliga leende när han var vaken men det var lättare sagt än gjort! Jag använde kameran på mobilen och precis när han smilar upp i världens leende så har jag fipplat bort kamerafunktionen....så j*vla typiskt!!!

Nu har vi avklarat våran andra dag (egentligen 3:e då han inte syntes till hemma på hela må) i hemmet utan sambo/pappa och det flyter på riktigt bra måste jag säga ;)! Jag känner mig bara lite låst på kvällarna då jag är förpassad till hemmet efter att jag lagt Agnes. Men men, då kanske jag kan ta mig an ngt av de tråkprojekt som jag så länge skjutit på. Alla håller sig iaf friska å glada som jag krävde inför hans bortavistelse och det är ju för himla bra!
 
Img så väntar dagisdag för Agnes och en stadstur för mig & Manne. Jag har några ärenden och lite shopping som måste betas av! Alltid trevligt med en tur på stan :)!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Åhå! En stadstur! Det skulle jag oxå behöva! Vi har två födelsedags"barn" att fira. Har dessutom en längtan att kolla in nya bågar...

Idag verkar solen locka lite mer. Idag kommer det att bli en mycket fin dag!

Ha en bra stadsdag nu! Kram Anna

2009-05-29 @ 06:33:18
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Jottan

Tackar! Vi hade Ebba som namnförslag även till den älsta som då också visade sig vara "fel" kön ;-).



Visst känner jag igen det där med att man ibland känner sig ite låst kvällstid, speciellt ikväll då jag gick ut på gården för att hämta in vagnen och känner hur värmen slår mot mig. Inte vill man sitta inne då heller.



2009-05-30 @ 23:05:35
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är ju loppis i pite varje lördag nu framöver. Förresten har du hört något om tröjan från meandi? om inte skulle du kunna kolla upp ordernummret så kan jag höra med säljaren vad som kan ha blivit fel.

2009-05-31 @ 21:24:53
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0