Världen ur ett nytt perspektiv :)

Nu har Manne lärt sig att sitta. Dock inte så pass bra att jag skulle våga lämna honom sittades själv ett längre tag. Killen är skitnöjd!!! 

Det är så roligt när det händer nya saker i de små livens utveckling. Även fast jag inte känner samma brådska nu som jag gjorde när Agnes var liten. Då längtade jag hela tiden till nästa framsteg. Men det är väll tur att jag inte känner så nu för lilla herr Dahlberg verkar inte ha speciellt bråttom med att lära sig nya färdigheter :)!   


          Snart 7 månader!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Sötisen!

Jag känner som du, denna gången har vi inte bråttom alls! Kram på er!

2009-11-19 @ 09:48:47
URL: http://asasminnen.blogg.se/
Postat av: Linn

Kul! Jag tänkte faktiskt igår på när Svante ska lära sig det.

Fint kort, som vanligt!

Ser att du har en "Manne" haklapp, har du beställt den nånstan lr?

2009-11-19 @ 11:31:10
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: emma

Kan tänka mig att det är skillnad på nummer 2. Men var då glad att han är en cool kille som inte har bråttom fram i livet. Knut kröp ju då han var 5 månader så då var det inga lugna stunder längre. Skönt så länge man vet var man har dom :-)



Han är ju så gudomligt söt att det är inte sant!

2009-11-19 @ 14:02:44
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Nattie

Så stor och fin han blivit!! Åsså duktig fotograf ;-)

2009-11-19 @ 15:16:56
Postat av: Frida

Vad har sötisen för fin tröja på sig?! Med hans namn på... Ser så himla fin ut!

2009-11-19 @ 19:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0