Tjugoandra september...

...och Mannegubbens femmånadersdag är kommen!



Skumt...det känns som tiden bara swishat förbi samtidigt som jag tycker att vi har haft våran Manne för alltid! Jag kan knappt minnas hur livet var som enbarnsmamma :)! Nu har vi iaf två små och det är underbart. En hel del mer jobb men helt fantastiskt! Klart värt det!

Jag helammar fortfarande och vem hade trott att jag skulle fixa det...INTE då jag!!! Jag är sååå glad att det har gått så bra den här gången att jag knappt tror att det är sant. Så himla kul att få avsluta med en fungerande amning när det är sista barnet. Vi har så smått börjat med smakportioner och det verkar uppskattas även om jag undrar om han får i sig just någonting. Allt verkar hamna mestadels utanför munnen :)!

Snurre sprätt som han oxå kan kallas snurrar så fort man lägger ner honom. En aniiiing frustrerande till en början då han inte var allt för nöjd att ligga på mage och jag fick vända tillbaka honom ett par miljarder ggr/dag i ett par dagar. Nu har han blivit jätteduktig o gillar (oftast) läget när han hamnar på mage. Skönt!

Det syns hur förtjust han är i Agnes och skrattar ofta & högt åt henne när hon leker med honom. Hon i sin tur avgudar honom och tycker det är jättekul nu när hon nu börjat få en hel del respons från honom. 

Han är bara hur mysig som hellst :)!

Kommentarer
Postat av: Jottan

Dina underbara bilder gör att jag nästan åker iväg till Mediamerkt varje gång och köper digitalkamera på avbetalning!



2009-09-22 @ 21:22:51
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Veronica

Grattis till Manne från Båtvik 115. Han är hur go som helst...

2009-09-23 @ 06:53:54
URL: http://jen-jon.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0