För exakt 4 år sedan...

...så satt jag i solen på våran altan och smörjde in min onda kropp med en nyinköpt hudkräm. Jag minns så tydligt doften av krämen än idag. Jag hade värkar. De hade startat drygt en halvtimme tidigare och var fortfarande så där hanterbart jobbiga. Men trots smärtan och nervositeten & ovissheten inför vad som väntade så minns jag den morgonen som den absolut bästa morgonen i hela mitt liv! Nästan lite magisk när jag tänker efter.

Den 25 juni, knappt ett dygn senare, så fick vi lämna landstingets lokaler med världens finaste tjej. En liten, liten flicka som inte vägde mer än 3 kilo.

Det lilla knytet som såg så minimal ut i maxi cosin på väg hem från bb har växt till sig. Men hon är fortfarande världens finaste!!! Våran 4-åring!


Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Ett stort GRATTIS till vår lilla prinsessa.Hoppas att du får en jättefin dag och massor med hopp på din nya studsmatta.Kram från mormor och morfar

2010-06-24 @ 06:58:09
Postat av: Anonym

Grattis till Agnes!

Vilket härligt minne med hudkrämen. Jag hade köpt ett nytt schampo som jag hade med till BB och den doften blir jag alldeles nostalgisk av.

2010-06-24 @ 07:37:52
Postat av: Monkan

Grattis söta Agnes på Födelsedagen :) Något vi har gemensamt, den 24:e Juni är bäst helt klart :)

2010-06-24 @ 07:49:51
Postat av: Sandra R

Stort grattis till Agnes på 4-årsdagen! Hoppas det blir en riktigt fin dag. Många kramar från Are och Sandra

2010-06-24 @ 08:18:01
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Frida

HÄRLIGT!

Ett stort grattis till födelsedagsbarnet (och hon som faktiskt gjorde jobbet med att livnära en ny liten människa under 9 månader och lite till...) som kommer att få en kanondag i det vackra vädret.

Vi ses ikväll =)

2010-06-24 @ 08:22:49
Postat av: Nattie

STORT GRATTIS till Agnes!! Tänk vad tiden går fort, det är ju helt galet!!

Massa kramar från oss!

2010-06-24 @ 08:24:30
Postat av: Linda S

Grattis!!!



Fint skrivet!

2010-06-24 @ 08:44:58
Postat av: Anonym

Stora grattiskramar till Agnes från Jolina(och mej) Kram/Stina

2010-06-24 @ 09:27:03
Postat av: Lisa

Stort grattis till Agnes! Stora damen, tänk att tiden går så fort och det är ju så härligt att tänka tillbaks och bli så där skönt nostalgisk. Ha nu en finfin kalasdag. Grattiskramar från Bruksgatan.

2010-06-24 @ 09:56:06
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Tessan

GRATTIS till min fina, lilla systerdotter!! Eller liten och liten, 4 år är ju en aktningsvärd ålder! =) Jag kommer ihåg dagen innan för 4 år sen, för då firade vi midsommar och du var tjockast av alla! Först sillunch på Lägergatan och sen grillning, dans runt midsommarstången och kubb på Mantelgatan. Och dagen efter fick vi åka till Ske-å och träffa mitt allra första lilla syskonbarn. Vilken lycka!! =) Hoppas ni får ett riktigt trevligt 4-års kalas! Den där studsmattan vill jag prova när jag kommer upp. Ge Barbro-Agnes en stor kram från mig!

2010-06-24 @ 12:32:42
URL: http://www.nogg.se/jerry
Postat av: Emma

Ja hon var verkligen en liten plutt :-) En superfin en! Och ännu finare idag. Grattis Agnes 4 år!!

2010-06-24 @ 13:10:23
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Maria

Många grattiskramar till Agnes från oss i Boden!

2010-06-24 @ 16:13:02
Postat av: Jessica

Grattis till er fina tjej!

2010-06-24 @ 17:35:18
URL: http://leossida.blogg.se/
Postat av: Jottan

Grattis!!!

2010-06-24 @ 19:24:47
URL: http://jottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0