Snart 1 år

Idag så fick jag en kallelse till 1-årskontroll i brevlådan. Vadå, har vi en ettåring här hemma??? Jo faktiskt. Väldigt snart i alla fall. Igår blev Manne 11 månader. Elva månader, det är helt galet!


Våran fina prins!

Det har hänt otroligt mycket i hans utveckling mellan 10 och 11 månaders ålder. Han klappar händer och vinkar på kommando, ställer sig upp mot grejjer och går stappligt längs med. Orden börjar sakta men säkert formas och mamma säger han väldigt tydligt. Pappa säger han också ibland och hej har kommit ur hans mun vid något enstaka tillfälle. Första tanden har äntligen kommit fram och nr 2 är nog väldigt snart på g.

Så full av liv och ögon som fullkomligt utstrålar buuuus! Han är nästintill alltid glad och får ens sämsta dag att bli lättsam. Han sover som en gris på nätterna men har nu haft en period som han vaknat lite för tidigt för min smak :)! Verkar helt obekymrad och finner sig i det mesta.

Helt enkelt alldeles underbar♥!


Den lilla terroristen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka underbara bilder!!! Tror att jag måste anlita dig som fotograf nån gång ;-) Kanske göra ett byte av tjänster?! ;-)

2010-03-23 @ 20:27:55
URL: http://emalee-syr.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag ska ta mig en funderare, men jag har faktiskt funderat mycket på det här med magbilder. Det kan ju bli så fantastiskt fina bilder då man tar i studio, är dock inte en som gillar att bli fotad. Står mycket hellre bakom kameran än framför ;-)

Det jag tänkte mer på va bilder på barnen, när nu pyret kommer till världen ;-) men det kanske går det också? :-)

2010-03-23 @ 22:30:18
URL: http://emalee-syr.blogspot.com
Postat av: Anja Hedlund

underbara bilder du har i din blogg...fotar du själv? det går inte att kommentera den översta bilden på lilla danstjej, men kul att du tyckte om den..tack ännu en gång för dina fina ord...lägger till dig i min blogglista...jag har en följare lista, du vill kanske lägga till dig med...ha en trevlig dag...kram

Postat av: Sandra R

Lille skruttgubben ska bli en 1-åring. Ingen bebis längre. Han är så fin.



Jag kan inte kommentera det senaste inlägget så det får bli gjort här istället. Jag gillar originalbilden bättre än den "fixade". Hoppas det inte gör något att jag kommer med synpunkter. Det ser ut som en färdig mall med Agnes inklistrad. Har du provat att ändra ljussättningen så att själva huvudpersonen träder fram bättre?

2010-03-24 @ 19:47:44
URL: http://aresmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0