Solig start på veckan

Jag höll på att pjåta på inne idag på fm när jag upptäcker att jag har Manne på vift. Helt bortblåst. Men det brukar inte vara särskilt svårt att hitta honom när han har gått ut på sina egna äventyr. Det här brukar vara det mest populära tillhållet och det var precis där jag hittade honom även denna gång =)!





Och vilken "tur" att han kommit ihåg att ta på sig mössa. Vi har haft 20 plusgrader idag =)!

Playdate har vi haft heeela dagen. Lunch, ett premiärbesök på plajjan och massa lek och kaffesurr. En helt fantastiskt härlig ledigdag på andra ord!


Syrrans solhatt får duga när kepan är tillfälligt borta.

Img väntar Mannes tungoperation så håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vi har bestämt för att hålla det exakta datumet lite hemligt för att slippa tjat från omgivningen om huruvida den har kommit :-) Men någon gång i oktober bör det bli iallafall.

2011-05-11 @ 09:00:31
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas operationen gick bra!! Kram

2011-05-11 @ 16:19:31
Postat av: Lisa

Måste bara få berätta om när jag lämnade Malte på dagis i morse så stod Manne och skakade i grinden så han fick komma ut i hallen, hur glad som helst och när jag skulle ge Malte de utlovade 10! pussarna så ville nog Manne ha några stycken han med. Han såg ut att bli sååå glad över att någon kom och "hälsade på"

2011-05-11 @ 16:48:52
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: Tessan

Sötaste sötManne!!! Man blir så glad i hjärtat när man ser honoom!

2011-05-12 @ 10:03:37
URL: http://www.nogg.se/jerry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0